lördag 13 mars 2010





















































































Idag plåtades det lite i studion för Elins projektarbete! Jag stod som fotograf... förutom de gånger jag stod modell! Vi hade sjukt kul, och alla var pepp! Här är en liten sneak-peak...! Jag har bara ändrat färgerna, någon riktig redigering har jag inte riktigt tid med... jag har fullt upp att göra katalogen åt min praktikplats.

Mika åker till Kina på söndag.... ohmy, ohmy, vad göra utan Mika?
Jag åker till stockholm om en vecka
och imorgon åker jag och Linn in till gbg.. det blir tatueringsstudio och fika! Och beyond retro, förstås.

2 kommentarer:

MIKA sa...

Älskar gårdagen, älskar bilderna! Bara överlev tills jag kommer tillbaka, då blir allt bra igen, då ska vi skaka rumpa fram tills studenten, TILLSAMMANS!

Patrik Petersson sa...

SÅ MASSA COOLT!