fredag 9 maj 2008

Random tjat som en gammal hacka. Jag ska aldrig bli tant.


Jag borde bli bättre på detta, alltså. Jag har sällan något att komma med heller, så då blir det ju ännu en mindre rolig blogg? Grejen är att jag konstant tänker på saker, men med mitt sk. knarkarminneSlash/Guldfiskminne glömmer jag det lika snabbt. Herregud vad jag skulle få saker gjorda om jag hade bättre minne!


Anyways; Nu peppar jag Siesta! som fan! Hästpojken och träffa vännerna från Växjö lockar såklart mest! Jag peppar, peppar som ingen annan! GUUUUUD VAD JAG KOMMER LE SOM ETT TOK PÅ TÅGET NER! Sen att jag får åka med Emelie till Hässleholm gör ju såklart saken så otroligt mycker mer pepp! Pepp, pepp, pepp!


Shane McGowan, Martin är ett geni! Cancerkropp, Caligula, Utan Personlig Insats... ska jag droppa mer? Nej. Måste börja fundera på vilka låtar som måste brännas på skiva för att ta med till Siesta!


Fan, fittWMP! Låtarna hackar som en cpkock. Skulle inte vilja käka maten från en cpkock btw. Inte om denne fått vara ensam i köket iaf. Du kan ju som aldrig vara säker. Eller? Kanske skulle jag hellre vilja äta maten från en cpkock, för att den verkligen har passionen och gör allt precis som det ska, än att käka på ngt snabbmatställe som det oftast blir då man käkar ute.


Har äntligen fått hem Fuck You Glesbygd med Häxor och Porr... tog ju bara några månader att hitta. Nu hamnar den väl på någon skiva att ta med till Siesta!

Inga kommentarer: